27 Kasım 2012 Salı
15 Kasım 2012 Perşembe
Autodesk Maya_Ncloth_tearable surface
Maya nclothun tearable surface özelliği ile yaptığım kumaş yırtılma simulasyonları...
Thinking Particles_Using Physx node
Thinking particles ta physx nodu kullanarak oldukça hızlı ve kalabalık simulasyonlar yapmak mümkün.
Parçaların sayısı bilgisayarınızın gücü orantısında artabilir.Gerçekçi ve akışkan haraketler verebilirsiniz nesnelere.
Videoda yarıktan kayan taşlara Geometry insatance nodu ile modellerinizi particle'a entege edebilirsiniz.
Videoda yarıktan kayan taşlara Geometry insatance nodu ile modellerinizi particle'a entege edebilirsiniz.
Dmm-Maya Collapse and Smoke simulation
Sütunu Dmm pluginini kullanarak parçaladım ve sphare e +x yönünde haraketi verdim.
Sphare passive nesne olarak sütuna çarptığında stun parçalanıp dökülüyo.
Maya Fluid kullanarak rate e key verdim ve sphare in çarptığı ana kadar sıfırda tuttum değerini.
Sphare passive nesne olarak sütuna çarptığında stun parçalanıp dökülüyo.
Maya Fluid kullanarak rate e key verdim ve sphare in çarptığı ana kadar sıfırda tuttum değerini.
Ayrıca yere düşen parçaları da emiter olarak belirledim.Dumanın ömrünü kısa tuttum.
Yere düşen parçaları da emiter olarak belirledim.
Yere düşen parçaları da emiter olarak belirledim.